Zespół Ferrari borykał się z problemami przegrzewającej się jednostki napędowej, co wpłynęło na ich wyniki w sprincie. Dziś powinno być jednak chłodniej.
Z kolei kierowcy Mercedesa mieli trudności z prędkością maksymalną i przegrzewającymi się oponami, co może stanowić problem podczas dłuższego wyścigu. Szczególnie ciekawy może być pierwszy stint gdy wszyscy będą jechali z pełnym bakiem i miękkie opony tutaj mogą być ryzykownym wyborem.
Pirelli przewiduje, że dwustopowa strategia będzie kluczowa, a Ferrari ma małą przewagę dzięki nowym oponom miękkim, które zostawili sobie w trakcie kwalifikacji. Niższa temperatura toru może pomóc w zarządzaniu oponami, co może być istotne zwłaszcza pod koniec wyścigu.
Warto także zauważyć dobrą jazdę kierowców Alpha Tauri, Tsunody i Ricciardo, którzy radzili sobie dobrze poza czołówką. Ich osiągnięcia mogą przynieść interesujące momenty podczas wyścigu. Czekamy z niecierpliwością na emocje, jakie przyniesie nam Grand Prix Brazylii o 18:00.
Pozycje startowe przed startem wyścigu
Pirelli przewiduje, że dwustopowa strategia będzie kluczowa, a Ferrari ma małą przewagę dzięki nowym oponom miękkim, które zostawili sobie w trakcie kwalifikacji. Niższa temperatura toru może pomóc w zarządzaniu oponami, co może być istotne zwłaszcza pod koniec wyścigu.
Warto także zauważyć dobrą jazdę kierowców Alpha Tauri, Tsunody i Ricciardo, którzy radzili sobie dobrze poza czołówką. Ich osiągnięcia mogą przynieść interesujące momenty podczas wyścigu. Czekamy z niecierpliwością na emocje, jakie przyniesie nam Grand Prix Brazylii o 18:00.
Pozycje startowe przed startem wyścigu