Wczoraj mogliście przeczytać, że FIA skonfiskowała części układu paliwowego trzech zespołów po Grand Prix Brazylii. Dziś dowiedzieliśmy się, że zespoły Formuły 1 będą musiały w przyszłym sezonie zamontować dodatkowy czujnik przepływu paliwa.
FIA ewidentnie stara się walczyć z czymś, o czym nie chce powiedzieć lub czego sama nie rozumie.
Dzisiejsza już trzecia dyrektywa techniczna zmusza zespoły od 2020 roku do stosowania dwóch przepływomierzy. Nie wiadomo, czy to reakcja na badanie układu paliwowego trzech zespołów.
Obecnie wszystkie samochody muszą być wyposażone w jeden czujnik przepływu paliwa FIA, umieszczony w zbiorniku paliwa, który może być używany tylko w sposób określony przez regulamin. Teoretycznie ma to zapewnić ograniczenie maksymalnego przepływu paliwa do 100 kg paliwa na godzinę
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2022
- _Przewodnik dla fanów
- _Kalendarz 2022
- _Wyniki
- _Składy zespołów
- _Prezentacje bolidów
- _Wszystko o sezonie 2022
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Najtaniej F1 w WP pilot
- _F1 TV
- _Powtórki sesji F1
- Echa Padoku
- Książki
- Sklep