Top Ad unit 728 × 90

 

Lewis w tuszu


19 października 2016 r. Lewis Hamilton, trzykrotny Mistrz FIA Formuły Jeden, wziął udział w żartobliwym filmie nakręconym we współpracy z firmą Epson. Film zatytułowany Lewis w tuszumożna obejrzeć już dziś na kanale firmy Epson w serwisie YouTube oraz bezpośrednio na stronie internetowej Epson. Przedstawiono w nim zalety innowacyjnego systemu stałego zasilania w atrament ITS marki Epson.

Akcja tego zabawnego, dynamicznego filmu ma miejsce w siedzibie zespołu MERCEDES AMG PETRONAS Formula One™. Głównym elementem produkcji jest scena, w której Lewis szybuje w zwolnionym tempie przez chmurę kartek papieru, a następnie trafia w strumienie różnokolorowego tuszu. Film przygotowano we współpracy z zespołem MERCEDES AMG PETRONAS Formula Onez okazji premiery drukarek z systemem ITS, a jego celem jest prezentacja rewolucyjnej technologii stałego zasilania w atrament oraz olbrzymich zapasów atramentu dostarczanych w zestawie z drukarkami. Korzyści drukarek z systemem ITS – możliwość wydruku ogromnej ilości stron bez konieczności wymiany kartridży są zakomunikowane tu w niecodzienny i interesujący sposób.  Film jest częścią wielokanałowej strategii komunikacyjnej, składającej się z filmu kampanii „Lewis w tuszu” oraz szeregu materiałów opisujących proces jego tworzenia.

Epson jest oficjalnym partnerem zespołu MERCEDES AMG PETRONAS, służąc jej wiedzą w zakresie drukarek atramentowych, skanerów, projektorów 3LCD oraz inteligentnej odzieży i elektroniki do noszenia, w tym okularów inteligentnych. Kampania Lewis w tuszuznacznie odbiega charakterem od poprzednich projektów, które w bardziej poważny sposób komunikowały nieustające dążenie obu marek do tworzenia coraz to nowocześniejszych rozwiązań, utrzymania wiodącej pozycji na świecie oraz wytwarzania produktów o wysokiej jakości. Podejście firmy Epson odnośnie wykorzystania innowacyjnych technologii w swoich produktach jest zbieżne z dążeniem obecnych mistrzów FIA Formuły Pierwszej do zdobywania najwyższych osiągnieć w swojej dziedzinie. To tylko jeden z przykładów współpracy przedstawiającej innowacyjne rozwiązania.

Podczas każdego sezonu biorę udział w interesujących projektach organizowanych przez partnerów naszego zespołu. Muszę powiedzieć, że ten był jednym z bardziej niesamowitych!  Zdjęcia do filmu o urządzeniach z systemem stałego zasilania w atrament firmy Epson były świetną zabawą tym bardziej, że lubię wychodzić poza swoją strefę komfortu i robić rzeczy inne niż zazwyczaj. Nie każdy ma okazję zanurkować w 400 litrach tuszu, dlatego tym chętniej wziąłem udział w projekcie. Uważam, że efekt końcowy robi wrażenie! - powiedział Lewis.
Ewa Pytlak, marketing manager w Epson, dodaje: Innowacyjny system ITS zrewolucjonizował rynek druku. Chcieliśmy stworzyć film, który byłby równie zaskakujący jak i zapadający w pamięć. Marka Epson kojarzy się głównie z jakością, innowacją i wydajnością, dlatego stworzony przez nas film akcji, gdzie akcenty położono na lekkość i humor może być dla odbiorców pewnym zaskoczeniem. Projekt współtworzyliśmy wraz z całym zespołem MERCEDES AMG PETRONAS Formula One, co było bardzo przyjemnym doświadczeniem. Lewis Hamilton wniósł do filmu charyzmę, styl oraz humor, pomagając nam pokazać Epson od innej strony. Czas pracy nad projektem wyniósł rok, a wkład pracującego nad nim zespołu kreatywnego był nieoceniony.



Więcej informacji na temat kampanii zawarto na stronie: www.epson.eu/lewisgetsinked
Obrazy w wysokiej rozdzielczości oraz materiały przeznaczone do transmisji można pobrać na stronie: https://mercedes-benz-archive.com/marsF1/login/login.xhtml

O zespole
Przy produkcji filmu Epson współpracował ze studiem Citizen Films. Dyrektor zarządzająca Gretchen Shoring odpowiadała za produkcję materiału, a Rollo Hollins go reżyserował. Z uwagi na specjalistyczną wiedzę został wybrany zespół ds. efektów specjalnych z firmy Machine Shop. Z kolei Rina Yang, dyrektor ds. zdjęć, zadbała o to, aby film nabrał unikatowego i stylowe charakteru.

O drukarkach z systemem ITS
System stałego zasilania w atrament (ITS) to rewolucyjna technologia, która ułatwia drukowanie i zmniejsza koszty wydruku. Innowacyjny wysokowydajny system ITS eliminuje konieczność stosowania wkładów z atramentem, dzięki czemu użytkownik nie ma potrzeby zakupu i wymiany takich materiałów eksploatacyjnych. Zamiast tego drukarki z systemem ITS są wyposażone w butelki z atramentem, dzięki którym urządzenie może wydrukować tysiące stron bez przestojów lub ponoszenia dodatkowych kosztów.

Informacje o firmie Epson
Firma Epson jest globalnym liderem w dziedzinie technologii, która łączy ludzi, rzeczy i informacje. Tworzone przez nią produkty są wydajne, kompaktowe i precyzyjne. W szerokiej ofercie firmy Epson znajdują się zarówno atramentowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, jak i projektory 3LCD, inteligentne okulary, systemy czujników i roboty przemysłowe. Celem firmy jest wspieranie innowacyjności i wykraczanie poza oczekiwania klientów związane z drukiem, komunikacją wizualną, urządzeniami przenośnymi i robotyką.
Grupa Epson, na czele której stoi japońska firma Seiko Epson Corporation, zatrudnia ponad 67 000 pracowników w 90 spółkach na całym świecie. Jesteśmy niezwykle dumni z naszego wkładu w rozwój społeczności, w których funkcjonujemy, oraz ciągłych starań o minimalizację wpływu na środowisko.

Informacje o firmie Epson Europe
Epson Europe B.V., z siedzibą główną w Amsterdamie, zapewnia obsługę rynków europejskich, bliskowschodnich, rosyjskich i afrykańskich. Zatrudniający 1700 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2015 osiągnął sprzedaż równą 1577 mln euro. http://www.epson.pl

Wizja ekologiczna 2050  


Wszelkie prawa zastrzeżone Polski Fan Klub Formuły 1 © 2010 - 2016 Zdjęcia © Ferrari spa/Ercole Colombo, Renault, Williams, McLaren, Getty Images/Red Bull, Force India/Sutton, Sauber F1 Team, Lotus, Pirelli
This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula One group of companies. F1, and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.