Sauber przesłał informacje prasową w której informuje o zmianie nazwy zespołu na przyszły sezon.
Stake F1 Team zadebiutuje na torze na początku sezonu 2024, wprowadzając nową, świeżą markę. Stake, światowy lider w zakładach, rozrywce i stylu życia, zostanie ekskluzywnym Partnerem Tytularnym zespołu na sezony 2024 i 2025, przejmując pełne prawa do nazwy zespołu i tworząc niepowtarzalną obecność marki w Formule 1. To kontynuacja udanej współpracy z 2023 roku, otwierając nowy rozdział dla F1 Team, który będzie ścigać się pod nowym szyldem w latach 2024 i 2025. Fokus na fanach w partnerstwie zostanie uzupełniony przez przejęcie przez Stake kontroli nad mediami społecznościowymi zespołu jako @stakef1team, odzwierciedlając nowy wizerunek drużyny.
Stake F1 Team zapowiada początek zupełnie nowej, dynamicznej i ekscytującej ery, łamiącej konwencjonalne pojęcia sponsorskich działań sportowych i rozrywkowych. Celem jest zdefiniowanie aktywacji marketingowych w innowacyjny sposób, pozostawiając tradycję za sobą i kwestionując ustalony porządek. W tej innowacyjnej strategii, emocje stają się nową walutą dla jednego z najbardziej angażujących zespołów na gridzie. Stake F1 Team jest stworzony z myślą o trzymaniu fanów w centrum uwagi, przynosząc świeże spojrzenie na połączenie sportu i rozrywki.
Założony w 2017 roku przez grupę przedsiębiorców z branży technologicznej i zakładów, Stake zyskał pozycję lidera w świecie sportu i rozrywki. Zwiększenie zaangażowania Stake w świat Formuły 1 dodatkowo umacnia różnorodny portfel partnerów marki, obejmujący takie nazwiska jak kanadyjski superstar Drake, klub piłkarski Everton, UFC i wielu innych.
W 2023 roku, inaugurując swój udział w ekosystemie Formuły 1, Stake już zaznaczył swoją obecność serią unikalnych aktywacji, skupiając się na współpracy z istniejącymi partnerami markowymi. Po udanym dotarciu do szerokiego demograficznego grona, wykraczającego poza tradycyjną bazę fanów Formuły 1 w debiutanckim roku, Stake planuje szereg wysokoprofilowych wydarzeń w trakcie kalendarza F1 2024, zaczynając od długo oczekiwanej premiery nowego bolidu C44 w lutym.
Alessandro Alunni Bravi, przedstawiciel zespołu, podkreśla, że sezon ubiegły był początkiem drogi Stake w Formule 1, a nowa rola marki jako głównego sponsora zespołu to naturalny i ekscytujący krok naprzód. Edward Craven, współzałożyciel Stake, wyraża entuzjazm z powodu wprowadzenia nowej i elektryzującej tożsamości w zespole Formuły 1, zaczynając sezon F1 od śmiałej nazwy - Stake F1 Team.
Akhil Sarin, Chief Marketing Officer of Stake, podkreśla, że miniony sezon był dowodem na wartość marketingową, jaką Stake wnosi do zespołu F1, zwłaszcza w cyfrowym krajobrazie. Pierwszy etap tej współpracy zakończył się zwiększeniem globalnej świadomości marki dla wszystkich zainteresowanych stron. W Stake są gotowi podjąć się misji zwiększenia zasięgu zespołu, jego bazy fanów i widoczności na niespotykane dotąd poziomy. Strategia skupi się na dostarczaniu niezapomnianych przeżyć, podkreślając niezłomne zaangażowanie w innowacje, rozrywkę i globalne połączenia. Oczekujcie na ekscytującą podróż z Stake F1 Team w nadchodzących sezonach!