EA Sports F1® wprowadza rozgrywkę na VR dla graczy PC


Już dziś Codemasters® razem z Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) prezentują pierwsze spojrzenie na rozgrywkę VR uchwyconą w grze EA SPORTS F1® 22 jeszcze przed rozpoczęciem FORMULA 1 AWS GRAND PRIX DU CANADA 2022. Funkcjonalność VR jest ekskluzywna dla komputerów osobistych i jest jedną z wielu innowacji, które czekają na graczy w dniu premiery 1 lipca. Immersyjne doświadczenie w wykonaniu kanadyjskiego kierowcy Lance’a Strolla za sterami bolidu Aston Martin AMR22 prezentuje autentyczne i klaustrofobiczne wrażenia z kokpitu. Gracze doświadczą szczytu możliwości królowej motosportów na trasie 4361km Circuit Gilles-Villeneuve w Montrealu. Gra F1® 22 będzie również dostępna na platformach PlayStation®5, Xbox Series X|S, PlayStation®4 oraz Xbox One.

“VR rewolucjonizuje rozgrywkę w F1 22 na PC i wynosi weekendowe wyścigi na jeszcze wyższy poziom” – mówi Lee Mather, F1® Senior Creative Director w Codemasters. ‘Od klaustrofobicznego wrażenia siedzenia w kokpicie po napięcie związane ze zgaśnięciem świateł startowych, kiedy 20 samochodów rusza do pierwsze zakrętu. To najbardziej realistyczny sposób na doświadczenie wyścigów Formuły 1 poza udziałem w samych zawodach”.

Gracze będą mogli doświadczyć weekendowch wyścigów z zupełnie nowej perspektywy dostępnej dla F1®, F2™ oraz supersamochodów w ramach trybu F1® Life. Zaczynając już od samego garażu, gracze mogą obserwować niestrudzone drużyny podczas pracy jeszcze przed wjazdem na tor. Niesamowite szczegóły otoczenia, napięcie i prędkość podczas walki o miejsce na torze – to wszystko będzie dostępne razem z rewolucyjnymi bolidami oraz nową fizyką i mechaniką jazdy.

F1® 22 zadebiutuje już 1 lipca 2022 na platformach PlayStation®5, Xbox Series X|S, PlayStation®4, Xbox One, oraz na PC przez Origin i Steam. Gracze mogą zamówić cyfrową edycję F1® 22 Champions Edition w przedsprzedaży, aby uzyskać dodatkową zawartość i o 3 dni wcześniejszy dostęp do gry*.

Po więcej informacji na temat F1® 22 zapraszamy of oficjalną stronę internetową gry oraz na kanały społecznościowe na platformach Instagram, Twitter, TikTok oraz YouTube