Top Ad unit 728 × 90

 

Dla Williamsa i Haasa, kolejne Grand Prix to może być po prostu Meksyk z oponami

Problemy z oponami Haasa pogarszają się, gdy ich kierowcy muszą zwolnić, będąc dublowanym, ujawnił Guenther Steiner. Zespół ten, tak jak i większość stawki ma problem z utrzymaniem opon w optymalnej temperaturze przez cały wyścig. W kwalifikacjach zawodnicy wyjeżdżają na tor z rozgrzanymi przez koce oponami i muszą przejechać jedno okrążenie na czas. Dlatego też ich osiągi w soboty są zdecydowanie lepsze niż niedzielne wyniki z wyścigów.

Steiner przyznał, że niebieskie flagi są istotnym czynnikiem przyczyniającym się do ich problemów.

"Zawsze biorąc udział w wyścigu, wiemy, że na pewnym etapie będziemy mieli problemy z oponami. Nie jesteśmy w stanie wygenerować ciepła, którego potrzebujemy, aby opona działała."

"Brzmi to prawie zbyt prosto, aby nie mieć na to rozwiązania, ale tak właśnie się dzieje."

Prawdopodobnie dwa najgorsze w tym sezonie zespoły, czyli Haas i Williams, będą odczuwały te problemy szczególnie dotkliwie w Meksyku. Rozrzedzone powietrze na tym torze oznacza dla zespołów nie tylko problemy z dociskiem, ale również z chłodzeniem jednostki napędowej i hamulców.

Zespoły, które już teraz mają problem z dociskiem i pracą opon, w Meksyku mogą po prostu być jeszcze wolniejsze (tak, jest to możliwe).
Wszelkie prawa zastrzeżone F1 Fan Klub © 2010 - 2019
This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula One group of companies. F1, and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.