Wielka loteria na stacjach ORLENu


Ponad 11 milionów nagród czeka na fanów motorsportu na stacjach pod marką ORLEN. Biorąc udział w loterii można wygrać samochody marki Peugeot SUV 3008 oraz wyjazdy na Grand Prix F1. Największa w historii PKN ORLEN loteria promocyjna rusza 23 kwietnia i potrwa do końca 2019 roku. Towarzyszyć jej będzie kampania produktowa, której twarzą został startujący w Formule 1 kierowca ORLEN Team – Robert Kubica. Dla jego fanów przygotowana została również szeroka gama gadżetów. Wśród nich znajdziemy koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, czy magnesy.

Promująca loterię PKN ORLEN kampania reklamowa rozpocznie się 24 kwietnia 2019 br. i bazować będzie na emocjach towarzyszących sportowej rywalizacji.

– Zaplanowaliśmy długoterminową kampanię promocyjną z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy, której celem jest promocja naszych paliw jak również produktów pozapaliwowych. Dzięki temu projektowi chcemy zwiększyć świadomość i udział w rynku produktów marki własnej. Uruchomiona loteria to nie tylko największe przedsięwzięcie promocyjne w historii PKN ORLEN, ale również jedna z największych loterii zdrapkowych na polskim rynku pod względem atrakcyjności nagród – powiedział Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.

– Na uczestników czeka m.in. 88 samochodów. W ten sposób nawiązujemy do numeru startowego jedynego w historii F1 Polaka. Dodatkowo do wygrania będą wyjazdy na Grand Prix F1.W ramach loterii gwarantujemy emocje towarzyszące zawodnikom na torach najszybszych wyścigów świata – dodał Jarosław Skorupa.

Zasady loterii są proste – każdy klient, który zdecyduje się na zakup jednego z czternastu zestawów promocyjnych Stop Cafe będzie miał możliwość wylosowania konkursowej zdrapki. Ta z kolei daje szansę na zdobycie jednej z wielu atrakcyjnych nagród –samochodów marki Peugeot SUV 3008 oraz produktów pod marką VERVA – batonów proteinowych, napojów VERVA Magnez + B6 i napojów energetyzujących VERVA. Duża pula atrakcyjnych nagród gwarantuje wygraną co trzeciej zdrapki.
Ponadto każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z sześciu wyścigów Formuły 1. Zwycięzca może zabrać ze sobą aż czworo przyjaciół. Pakiet obejmuje przelot, zakwaterowanie, pobyt na torze oraz spotkanie z Robertem Kubicą.

Loteria na stacjach ORLEN, która rozpoczyna się 23 kwietnia, potrwa do 31 grudnia br. Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na www.loteria.orlen.pl i będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej. Wraz z uruchomieniem loterii do dyspozycji klientów oddano szereg produktów marki VERVA z wizerunkiem Roberta Kubicy. Poszerzona oferta obejmuje batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne. Jednocześnie dla fanów Roberta Kubicy i sportów motorowych przygotowana została szeroka gama gadżetów. Wśród nich znajdziemy odzież sportową: koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, magnesy oraz smycze. Fani motorsportu będą mogli zaopatrzyć się również w artykuły, zachęcające do wspólnego kibicowania polskiemu kierowcy – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.
Zaangażowanie PKN ORLEN w sponsoring polskiego zawodnika powracającego do startów w elitarnych wyścigach Formuły 1 to doskonała okazja do budowania pozytywnego wizerunku i zacieśnienia relacji z klientami. Kierowca od lat jest ulubieńcem Polaków, co potwierdzają przeprowadzone badania i analizy marketingowe pod kątem korzyści wizerunkowych.

Spot reklamowy będzie emitowany od 24 kwietnia 2019 r. w telewizji oraz na platformach VOD. Równolegle rusza promocja w prasie. W maju br. dodatkowo rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH, gdzie oprócz standardowych nośników, będzie można zobaczyć plakaty na tyłach autobusów oraz na konstrukcjach wielkoformatowych.