Vettel w drugim treningu już nie jeździł z nową osłoną. Jakie były jego wrażenia? Zawroty głowy, dlatego też nie był zadowolony z nowego rozwiązania. Wykrzywienie osłony sprawia, że obraz jest trochę zniekształcony patrząc do przodu. Na dodatek trudniej wychodzi się z bolidu, a kolejnym niezbyt przyjemnym efektem jest unoszenie kasku przy dużych prędkościach a prostych, coś co normalnie również występuje, ale tutaj efekt był dużo większy.
Wizualne takie rozwiązanie może się podobać, ale najwidoczniej ma swoje problemy. Inni zawodnicy będą mogli tarczę sprawdzić na testach po GP Węgier.
Poz | Nr | Kierowca | Zespół | Czas | Strata | Okr |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’28.496 | 30 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’28.543 | 0.047 | 35 |
3 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’28.828 | 0.332 | 36 |
4 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’28.956 | 0.460 | 36 |
5 | 33 | Max Verstappen | Red Bull-TAG Heuer | 1’29.098 | 0.602 | 31 |
6 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-TAG Heuer | 1’29.586 | 1.090 | 35 |
7 | 27 | Nico Hulkenberg | Renault | 1’29.936 | 1.440 | 37 |
8 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1’30.006 | 1.510 | 36 |
9 | 14 | Fernando Alonso | McLaren-Honda | 1’30.238 | 1.742 | 28 |
10 | 31 | Esteban Ocon | Force India-Mercedes | 1’30.383 | 1.887 | 42 |
11 | 55 | Carlos Sainz Jnr | Toro Rosso-Renault | 1’30.555 | 2.059 | 25 |
12 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1’30.562 | 2.066 | 34 |
13 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’30.624 | 2.128 | 43 |
14 | 8 | Romain Grosjean | Haas-Ferrari | 1’30.661 | 2.165 | 32 |
15 | 18 | Lance Stroll | Williams-Mercedes | 1’30.695 | 2.199 | 37 |
16 | 2 | Stoffel Vandoorne | McLaren-Honda | 1’30.782 | 2.286 | 31 |
17 | 20 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | 1’30.835 | 2.339 | 33 |
18 | 30 | Jolyon Palmer | Renault | 1’30.879 | 2.383 | 25 |
19 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari | 1’31.616 | 3.120 | 27 |
20 | 94 | Pascal Wehrlein | Sauber-Ferrari | 1’31.929 | 3.433 | 30 |