Z samego rana tor był mokry i zawodnicy mogli jeździć tylko na deszczowych i przejściowych oponach Pirelli. Lewis Hamilton i Kimi Raikkonen byli jednymi z pierwszych na torze. Daniil Kvyat zatrzymał się rano z powodu problemów z ERS, a Lewis wpadł w poślizg w szykanie w zakrętach 11/12.
Z czasem tor był coraz bardziej suchy i zawodnicy kręcili lepsze czasy okrążeń. Pod sam koniec sesji Marcuss Erricson awansował na drugą pozycję. Kierowca Saubera korzystał z miękkich opon.
Romain Grosjean po raz pierwszy testował E23 i przejechał 53 okrążenia, niestety drugą część sesji musiał przesiedzieć ponieważ był problem z jednostką napędową Mercedesa.
Kvyat tym razem przejechał więcej okrążeń niż w poniedziałek kiedy to zniszczył jedyne przednie skrzydło Red Bulla.
McLaren dziś uzyskał najlepszy czas z czterech dni 1:27.660, co może nie jest jakimś wspaniałym rezultatem, ale biorąc pod uwagę wszystkie problemy z nowym bolidem i jednostką napędową Hondy to można to uznać za sukces.
Button przejechał 35 okrążeń, a pod koniec dzisiejszego dnia w jego bolidzie wykryto problem z pompą paliwową. McLaren w trakcie czterech dni przejechał 79.
Kierowca | Zespół | Czas | Okr | Różnica | |
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF15-T | 1’20.841 | 105 | |
2 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari C34 | 1’22.019 | 111 | 1.178 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes W06 | 1’22.172 | 116 | 1.331 |
4 | Max Verstappen | Toro Rosso-Renault STR10 | 1’22.553 | 97 | 1.712 |
5 | Felipe Massa | Williams-Mercedes FW37 | 1’23.116 | 73 | 2.275 |
6 | Romain Grosjean | Lotus-Mercedes E23 | 1’23.802 | 53 | 2.961 |
7 | Daniil Kvyat | Red Bull-Renault RB11 | 1’23.975 | 63 | 3.134 |
8 | Jenson Button | McLaren-Honda MP4-30 | 1’27.980 | 35 | 7.139 |