W Formule 1 brakuje prawdziwych producentów samochodów już od dobrych kilku lat. Po wycofaniu się Toyoty, BMW, Coswortha i Hondy (która w tym roku wraca jako dostawca silników) została wielka dziura, którą chętnie byśmy załatali.
Dlatego też co chwilę pojawiają się plotki dotyczące wejście w jakiejś formie Volkswagena do Formuły 1, tym razem mieliby tego dokonać nie pod marką Audi, jak wcześniej sugerowano, a Lamborghini.
Między innymi w zeszłym roku firma ta zatrudniła Stefano Domenicalego i Jorga Zandera, wielu wierzy, że to oni mają nadzorować ich projekt wejścia w świat F1.
Mercedes to obecnie jeden z większych konkurentów Volkswagena w Niemczech, a ich marketingowe zyski wynikające z ostatnich sukcesów w Formule 1 przebiły sukcesy tych drugich w WRC.
Włoskie media sugerują, że Volkswagen mógłby kupić Toro Rosso. Dietrich Mateschitz już kilka razy mówił, że mógłby sprzedać ten zespół, o ile znalazłby się na niego poważny kupiec.
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2022
- _Przewodnik dla fanów
- _Kalendarz 2022
- _Wyniki
- _Składy zespołów
- _Prezentacje bolidów
- _Wszystko o sezonie 2022
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Najtaniej F1 w WP pilot
- _F1 TV
- _Powtórki sesji F1
- Echa Padoku
- Książki
- Sklep