Dyrektor zarządzający Renault Cyril Abiteboul przyznał, że ich jednostka napędowa w zeszłym sezonie traciła około 60 koni mechanicznych do silnika Mercedesa.
Renault i Ferrari w zimę wygrało jednak ważną bitwę o rozwój swoich silników w trakcie sezonu 2015 i mają nadzieję na zmniejszenie strat, przynajmniej o połowę na starcie GP Australii. Oczywiście wystartują już od pierwszego wyścigu z mocniejszym silnikiem na który wykorzystali już dwie trzecie dostępnych tokenów.
Za cel obrali sobie wygranie co najmniej pięciu Grand Prix. Rok temu odnieśli trzy zwycięstwa dzięki Danielowi Ricciardo. Za każdym razem były to wyścigi w których kierowcy Mercedesa mieli problemy techniczne (plus kolizja w Belgii).
[post_ad]
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2022
- _Przewodnik dla fanów
- _Kalendarz 2022
- _Wyniki
- _Składy zespołów
- _Prezentacje bolidów
- _Wszystko o sezonie 2022
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Najtaniej F1 w WP pilot
- _F1 TV
- _Powtórki sesji F1
- Echa Padoku
- Książki
- Sklep