W swojej krótkiej karierze w niższych formułach nie odniósł większych sukcesów, nie licząc tytułu mistrza w węgierskiej Formule 2000 w roku 2003 i 2004 (w 2002 był drugi), czternastu wyścigów World Series Lights (zdobywszy tam 9 punktów) oraz 3 startów w F3000 w 2004 roku (najlepszy wynik to 12 miejsce na Monzie).
Dzięki wsparciu rodzimych sponsorów testował dla Jordana, Jaguara oraz Minardi. W sezonie 2005 pełnił rolę drugiego kierowcy testowego Minardi, a ze względu na popularność na Węgrzech, wziął udział w sesji treningowej do tamtejszego Grand Prix. Nissany odznaczał się wyjątkowo wolnym tempem, gdyż jego najlepszy czas był o 5 sekund gorszy od czasu przedostatniego kierowcy - Nicolasa Kiesy - i o przeszło 10 sekund gorszy od najlepszego testera sesji, Ricardo Zonty
Swój przejazd zakończył po ośmiu okrążeniach wjeżdżając w pułapkę żwirową. Został w bolidzie ponieważ nie umiał wyjąć kierownicy, a ta przeszkadzała mu w wyjściu z bolidu. Podobno siedzi w nim do tej pory...