Super Bowl to nie tylko wielkie wydarzenie sportowe, ale również okazja dla reklamodawców do pokazania milionom widzów przed telewizorami najoryginalniejszych reklam. Koszt emisji 30-sekundowego spotu? 4 miliony dolarów.
W tym roku Mercedes podczas finału Ligi Futbolu Amerykańskiego pokazał swoje nowe auto o symbolu CLA. Co najdziwniejsze w reklamie zobaczycie jak ściga on się z bolidem Formuły 1 po owalu. Najwidoczniej ludzie w USA muszą widzieć tor z 4 zakrętami lub mniej by zrozumieć o co chodzi...
Jeśli jeszcze weźmiemy pod uwagę to, że CLA wyprzedza bolid F1, a podczas przedsezonowych testów nie idzie im zbyt dobrze to, może nie jest to dla nich dobra reklama.
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2024
- _Kalendarz 2024
- _Kalendarz F1 na telefon
- _Zasady F1 na sezon 2024
- _Składy zespołów
- _Tory F1
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Wszystko o F1 TV
- _Kup F1 TV
- Echa Padoku
- Książki
- Recenzje
- Prezenty