Mercedes był bliżej czerwonych bolidów niż w pierwszym treningu. Tutaj też zawodnicy tego zespołu zamienili się miejscami i Hamilton tym razem był przed Bottasem. Renault zaskoczył i Nico Hulkenberg niespodziewanie dzień zakończył na piątej pozycji.
Za nimi uplasował się kierowca Red Bulla, Max Verstappen zdecydowanie przed Pierrem Gasly, który sesję skończył dopiero na dziesiątym miejscu. Pomiędzy nimi mieliśmy kierowców Haasa, Daniła Kvyata i Lando Norrisa.
Kierowcy Alfa Romeo mieli problem z wyciekiem wody z hydrauliki, a kierowcy Williamsa mieli problemy z powodu bolidu jakim jeżdżą w tym roku.
Wyniki 2 treningu przed GP Bahrajnu
Poz | Nr | Kierowca | Zespół | Czas | Strata | Okr |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’28.846 | 32 | |
2 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1’28.881 | 0.035 | 32 |
3 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’29.449 | 0.603 | 33 |
4 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’29.557 | 0.711 | 36 |
5 | 27 | Nico Hulkenberg | Renault | 1’29.669 | 0.823 | 32 |
6 | 33 | Max Verstappen | Red Bull-Honda | 1’29.725 | 0.879 | 34 |
7 | 20 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | 1’30.000 | 1.154 | 33 |
8 | 4 | Lando Norris | McLaren-Renault | 1’30.017 | 1.171 | 25 |
9 | 8 | Romain Grosjean | Haas-Ferrari | 1’30.068 | 1.222 | 34 |
10 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Honda | 1’30.093 | 1.247 | 36 |
11 | 55 | Carlos Sainz Jnr | McLaren-Renault | 1’30.192 | 1.346 | 33 |
12 | 10 | Pierre Gasly | Red Bull-Honda | 1’30.429 | 1.583 | 31 |
13 | 23 | Alexander Albon | Toro Rosso-Honda | 1’30.458 | 1.612 | 36 |
14 | 11 | Sergio Perez | Racing Point-Mercedes | 1’30.716 | 1.870 | 32 |
15 | 3 | Daniel Ricciardo | Renault | 1’30.848 | 2.002 | 30 |
16 | 7 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo-Ferrari | 1’31.088 | 2.242 | 6 |
17 | 18 | Lance Stroll | Racing Point-Mercedes | 1’31.129 | 2.283 | 31 |
18 | 99 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo-Ferrari | 1’31.144 | 2.298 | 10 |
19 | 63 | George Russell | Williams-Mercedes | 1’31.904 | 3.058 | 32 |
20 | 88 | Robert Kubica | Williams-Mercedes | 1’32.932 | 4.086 | 37 |