Zgodnie z aktualnymi ustaleniami Honda musi homologować swój silnik do końca lutego. Tym samym nie zostało im dużo czasu na wprowadzanie poprawek w jednostce napędowej, tym bardziej, że czasu na testowanie nie będą mieli dużo. Na dodatek japoński dostawca jednostek napędowych jako jedyny musi dotrzymać tego terminu. Ferrari, Mercedes i Renault mogą przez cały sezon 2015 rozwijać silnik w ramach 32 dostępnych tokenów.
FIA rozważa, czy pozwoli Hondzie po homologacji silnika na takie same zmiany na jakie mogą sobie pozwolić pozostali producenci. Z jednej strony można ich zrozumieć, może dojść do sytuacji w której w trakcie sezonu inni dostawcy będą coraz bardziej się od nich oddalać. Z drugiej inni w trakcie ostatniego roku nie mogli rozwijać silników, a Honda miała cały rok na wprowadzanie usprawnień.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Jeśli FIA nie zezwoli na poprawki to Honda będzie niezadowolona, jeśli zezwoli to pozostali producenci mogą się czuć pokrzywdzeni.
[post_ad]
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2022
- _Przewodnik dla fanów
- _Kalendarz 2022
- _Wyniki
- _Składy zespołów
- _Prezentacje bolidów
- _Wszystko o sezonie 2022
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Najtaniej F1 w WP pilot
- _F1 TV
- _Powtórki sesji F1
- Echa Padoku
- Książki
- Sklep