Nico Rosberg był minimalnie wolniejszy i widać było, że ma jeszcze dużo zapasu, jeśli chodzi o czas okrążenia.
Caterhamy i bolidy Marussi na torze w Austin się nie pojawiły, dlatego też to Romain Grosjean przejął pałeczkę najwolniejszego zawodnika w stawce. Kierowca Lotusa jeździł z nowym nosem w bolidzie, o którym pisałem wczoraj.
Daniel Ricciardo przejechał tylko 5 okrążeń i musiał przesiedzieć resztę sesji w alei serwisowej ponieważ w jego bolidzie nawalił ERS. Sebastian Vettel pod koniec sesji również musiał zjechać do boksów z powodu awarii skrzyni biegów.
Po zakończeniu sesji na torze pojawił się wirtualny samochód bezpieczeństwa. Zawodnicy na torze musieli jechać wolniej, zgodnie z wyznaczonymi limitami.
Wyniki 1 treningu
Poz | Nr | Kierowca | Zespół | Czas | Strata | Okr |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’39.941 | 28 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’40.233 | 0.292 | 32 |
3 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1’40.319 | 0.378 | 27 |
4 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1’40.887 | 0.946 | 33 |
5 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1’40.987 | 1.046 | 29 |
6 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 1’41.065 | 1.124 | 27 |
7 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1’41.463 | 1.522 | 20 |
8 | 40 | Felipe Nasr | Williams-Mercedes | 1’41.545 | 1.604 | 19 |
9 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1’41.722 | 1.781 | 24 |
10 | 38 | Max Verstappen | Toro Rosso-Renault | 1’41.785 | 1.844 | 32 |
11 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1’41.907 | 1.966 | 21 |
12 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’41.965 | 2.024 | 23 |
13 | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1’42.329 | 2.388 | 28 |
14 | 99 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 1’42.333 | 2.392 | 23 |
15 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’42.359 | 2.418 | 23 |
16 | 21 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1’42.516 | 2.575 | 24 |
17 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1’42.598 | 2.657 | 5 |
18 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1’43.229 | 3.288 | 26 |