Jutro kolejne testy Formuły 1 i Ferrari będzie sprawdzać swoje rozwiązanie, które ma podnieść poziom głośności nowych jednostek napędowych. Rozwiązanie to podobno polega na rozdzieleniu wydechu od wastegate (czyli zaworu spustowego, który pozwala regulować nadmiar ciśnienia na dolocie)
Miejmy nadzieję, że to proste w założeniach rozwiązanie da przyzwoite rezultaty, chociaż nie ma co się oszukiwać, że wrócimy do poziomu głośności z czasów V8. W porównaniu do wydechu trąbki Mercedesa, rozwiązanie Ferrari przynajmniej nie wygląda źle.
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2022
- _Przewodnik dla fanów
- _Kalendarz 2022
- _Wyniki
- _Składy zespołów
- _Prezentacje bolidów
- _Wszystko o sezonie 2022
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Najtaniej F1 w WP pilot
- _F1 TV
- _Powtórki sesji F1
- Echa Padoku
- Książki
- Sklep