Krótki FAQ - F1 2010 od Codemasters

Jeszcze zanim na stronie pojawi się pełna recenzja gry F1 2010 (Codemasters), której jestem w trakcie testowania to poniżej znajdziecie listę wszystkich opcji które można zmieniać w samej grze. Zapewne przyda się ona w rozeznaniu z grą wielu fanom

W komentarzach zadajcie pytania co do gry. Będę starał się na wszystkie odpowiedzieć.

Wymagania sprzętowe PC:
Minimalne: karta graficzna Radeon X1500 lub GeForce 6800, Pentium 4 3,0 GHz lub Athlon 64 3400+, 1GB RAM (2GB dla Windows Vista), 10 GB wolnego miejsca na dysku, Windows XP, Vista lub Windows 7.
Zalecane (DirectX 11): karta graficzna Radeon HD 5700, Core i7 lub Phenom II, 3 GB RAM, 10 GB wolnego miejsca na HDD, Windows XP, Vista lub Windows 7.

Ogólnie
PlatformaSony Playstation 3, Microsoft Xbox 360, PC
Sezon2010
Maksymalnie bolidów na torze24
Tryby gryKariera, pojedyncze Grand Prix, próba czasowa, multiplayer, pojedynczy sezon
Poziomy trudnościŁatwy, średni, trudny, expert, legenda
Dystans  wyściguOd jednego okrążenia po pełen dystans
Zmiany kierowców w trakcie sezonu (Yamamoto, Heidfeld, Klien)Nie
Elementy zmienne
AktualizacjePatch już jest tworzony przez Codemasters
Customise driver nameTak
Third party modificationsNie wspierane (będą jeszcze możliwe)
Przepisy
FlagiŻółta, zielona, niebieska, czarna, czarno biała, w szachownicę
Samochód bezpieczeństwaNie
Zatrzymanie wyściguNie
Obowiązkowy pit stopTak (przy minimum 20% dystansu)
Pierwsze dziesiątka startująca na oponach z Q3Tak
Kary podczas kwalifikacjiTak
Drive-through Tak
Kara Stop and go Nie
Kary czasowe po wyściguTak
DyskwalifikacjeTak
Realizm
Zużycie oponTak
Różnica między miękką a twardą mieszankąTak
Awarie boliduNie
Awarie wpływające na prowadzenie boliduTak
Awarie które mogą zakończyć wyścigTak
Ustawienia przedniego skrzydła w trakcie jazdyTak
Zmienne ustawienia silnikaTak
Kanał FNie
Limiter w alei serwisowejTak
Opcje ustawień bolidu
Kąt przedniego skrzydła1 – 11
Kąt tylnego skrzydłaRear wing angle1 – 11
Balans hamulców 60/40 – 40/60
Ciśnienie hamulcówniskie/średnie/wysokie
Rozmiar tarczmałe/standardowe/duże
Środek ciężkości (balast)100/0 – 0/100
Przedni stabilizator1 – 11
Tylni stabilizator1 – 11
Wysokość przód1 – 11
Wysokość tył1 – 11
Sztywność przedniego zawieszenia1 – 11
Sztywność tylnego zawieszenia1 – 11
Przełożenia biegówkażdy bieg osobno definiowany
Mapowanie przepustnicystandardowe/szybkie
Zbieżność kół z przodu-1.5 – -0.5
Zbieżność kół ztyłu-3.5 – -2.5
Nachylenie kół z przodu0.15 – 0.05
Nachylenie kół z tyłu0.5 – 0.2
Asysty kierowania
Asysta hamowaniaOff/On
ABSOff/On
Kontrola trakcjiOff/średnia/pełna
Linia jazdy (dynamiczna)Off/tylko w zakrętach/zawsze włączona
Skrzynia biegówManual/Automat
Limiter w boksachManual/Automat
Kontrola bolidu w boksachManual/Automat
Przewijanie (flashbacki)Tak, zależnie od poziomu trudności
Multi-player
Multiplayer onlineTak
Głosowanie by wyrzucić zawodnika / ominąć torTak
Maksymalna ilość graczy12 (jeden na zespół)
Other
Replay z całego wyściguTak (po wyścigu)
Zapisywanie replayeNie

Lista oficjalnie wspieranych kontrolerów oraz kierownic:

PS3:
• DUAL SHOCK 3
• Logitech Driving Force EX/RX
• Logitech Driving Force Pro
• Logitech Driving Force GT
• Logitech G25 Racing Wheel
• Logitech G27 Racing Wheel
• Thrustmaster Run’N’Drive Wireless Rumble Force
• Thrustmaster Dual Trigger Rumble Force

Xbox 360:
• Microsoft Xbox 360 Controller
• Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel
• Logitech Drive FX Wheel
• Fanatec Porsche 911 Turbo S

PC:
• Microsoft Xbox 360 Controller
• Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel
• Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel with Force Feedback
• Fanatec Porsche 911 Turbo / Turbo S / GT3 RS Wheel
• Logitech Dual Action
• Logitech MOMO Racing
• Logitech MOMO Force
• Logitech G25 Racing Wheel
• Logitech G27 Racing Wheel
• Logitech Rumble Pad 2
• Logitech Cordless Rumble Pad 2
• Logitech Driving Force GT
• Thrustmaster RGT Force Feedback Clutch Edition
• Thrustmaster Ferrari 430 Force Feedback Racing Wheel 


źródło

Prześlij komentarz

0 Komentarze