Jak widać na zdjęciach, w trakcie dzisiejszych testów Kimi Raikkonen testuje opracowany przez zespół Mercedes system Halo w swoim Ferrari. System ten był testowany wcześniej poprzez wystrzelenie opony wprost w klatkę zabezpieczającą. System zatrzymał ją i uchronił kask kierowcy od uderzenia. Pytanie brzmi, jak z widocznością, czy nie uległa znacznemu pogorszeniu, co z mniejszymi elementami, które kierowcę mogą uderzyć, jak i z większymi, które by mogły naruszyć klatkę i przygnieść zawodnika w bolidzie, a tym samym utrudnić mu wyjście.
Sama klatka waży dodatkowe 5 kilogramów i pogarsza widoczność kierowcy głównie z przodu. Rozważane były 3 propozycje tego w jaki sposób zasłonić kierowcę. Ta poniżej, może w F1 pojawić się już w 2017 roku.
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2025
- _Kalendarz 2025
- _Kalendarz F1 na telefon
- _Zasady F1 na sezon 2025
- _Składy zespołów
- _Tory F1
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Wszystko o F1 TV
- _Kup F1 TV
- Echa Padoku
- Książki
- Recenzje
- Prezenty