Jak widać na zdjęciach, w trakcie dzisiejszych testów Kimi Raikkonen testuje opracowany przez zespół Mercedes system Halo w swoim Ferrari. System ten był testowany wcześniej poprzez wystrzelenie opony wprost w klatkę zabezpieczającą. System zatrzymał ją i uchronił kask kierowcy od uderzenia. Pytanie brzmi, jak z widocznością, czy nie uległa znacznemu pogorszeniu, co z mniejszymi elementami, które kierowcę mogą uderzyć, jak i z większymi, które by mogły naruszyć klatkę i przygnieść zawodnika w bolidzie, a tym samym utrudnić mu wyjście.
Sama klatka waży dodatkowe 5 kilogramów i pogarsza widoczność kierowcy głównie z przodu. Rozważane były 3 propozycje tego w jaki sposób zasłonić kierowcę. Ta poniżej, może w F1 pojawić się już w 2017 roku.
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2021
- _Przewodnik dla fanów
- _Kalendarz 2021
- _Wyniki
- _Składy zespołów
- _Prezentacje bolidów
- Sezon 2022
- _Opis zmian w regulaminach
- _Regulamin do ściągnięcia
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Formuła E
- _Powtórki F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- Kup dostęp do transmisji
- _F1 w player.pl
- _F1 TV
- Echa Padoku
- Książki