Kevin Magnussen wykręcił czas o dwie sekundy lepszy niż Nico Hulkenberg wczoraj. Okrążenie to było wolniejsze o 2,6 sekundy od pole position z zeszłego sezonu.
Hulkenberg był drugi przed Fernando Alonso. Hiszpan jednak wielokrotnie zwalniał na swoich szybkich okrążeniach, więc można się spodziewać, że mógłby się zdecydowanie poprawić.
W środę Williams przejechał bardzo mało okrążeń i dziś Valtteri Bottas nadrabiał tą stratę, przejeżdżając koło alei serwisowej aż 116 razy.
Tak jak już wspomniałem w końcu poprawiła się sytuacja zespołów z silnikami Renault. Red Bull i Toro Rosso przejechały dziś po ponad 50 okrążeń, a to zdecydowanie więcej niż przez całe testy w Jerez.
Jean-Eric Vergne spowodował dziś jedną czerwoną flagę, Nico Rosberg dwie, a Esteban Gutierrez czwartą i ostatnią.
Nowy Lotus E22 najwidoczniej ma jeszcze jakieś problemy. Przejechał dziś tylko 18 okrążeń.
Wyniki
Kierowca | Zespół | Czas | Okr | Strata | ||
1 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes MP4-29 | 1’34.910 | 46 | ||
2 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes VJM07 | 1’36.445 | 59 | 1.535 | |
3 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | 1’36.516 | 97 | 1.606 | |
4 | Nico Rosberg | Mercedes W05 | 1’36.965 | 85 | 2.055 | |
5 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes FW36 | 1’37.328 | 116 | 2.418 | |
6 | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault CT05 | 1’39.855 | 66 | 4.945 | |
7 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault RB10 | 1’40.340 | 59 | 5.430 | |
8 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Renault STR9 | 1’40.609 | 58 | 5.699 | |
9 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari C33 | 1’40.717 | 55 | 5.807 | |
10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault E22 | 1’41.670 | 18 | 6.760 | |
11 | Max Chilton | Marussia-Ferrari MR03 | 1’42.511 | 17 | 7.601 |