Segregator newsów F1 2.03.2012

Rubens Barrichello wczoraj ogłosił na konferencji w Sao Paulo, że w tym sezonie startować będzie w serii Indycar. Były kierowca Williamsa dołączyl do KV Racing, dla którego testował w ostatnich tygodniach. Partnerować mu będą w zespole Tony Kanaan oraz EJ Viso.

Rubens w Indycar
"Jestem zachwycony, to dla mnie coś bardzo nowego. Muszę podziękować wszystkim, którzy byli w to zaangażowani, zwłaszcza Tony'emu Kanaanowi, ponieważ on jest związany z tą serią od długiego czasu. Rozpocznę ściganie jako debiutant, ale sądzę, że w miarę upływu czasu będę dokonywał postępów. Mam nadzieję, że z moim wkładem będziemy mogli bazować na doświadczeniu wypracowanym z Tonym i wprowadzimy nasz zespół na nowy poziom. Jestem bardzo zadowolony, a na mojej twarzy rysuje się szeroki uśmiech”

2 dzień - ostatniego tygodnia testów
W linku powyżej znajdziecie aktualne listę zawodników którzy dziś pojawią się na torze Circuit de Catalunya w Barcelonie.

60km/h w alei serwisowej?
Podobno zespoły wyszły z wnioskiem o ograniczenie prędkości w alei serwisowej z dotychczas obowiązujących 100km/h do 60... oczywiście chodzi o zwiększenie bezpieczeństwa. Charlie Whiting stwierdził, że nie ma takiej potrzeby. W alei serwisowej jest bezpiecznie, a bynajmniej nie ma dowodu na to, że tak nie jest.

Moim zdaniem to dobra decyzja. Takie zwolnienie bolidów oznaczało by więcej czasu spędzonego w boksach, a tym samym zespoły wolałyby pozostawać na torze niż zjeżdżać, tym samym strategie w większości wyścigów mogłyby się ograniczyć do tylko jednego zjazdu. Zgadzacie się ze mną?

Jakby wyglądało połączenie bolidu F1 z Indycar?
W tym roku nie tylko bolidy Formuły 1 zmieniły wygląd. Te z Indycar od tego sezonu mają nowe bezpieczniejsze nadwozia. Dzięki nim po zderzeniu ze sobą możliwość wyrzucenia jednego bolidu przez drugi w powietrze jest dużo mniejsze. Podoba wam się połączenie jednego z drugim?

Autor: rjtart
Nowy system sygnalizacji w boksach McLarena
Zespół McLarena przywiózł dziś do Barcelony całkiem nowy system świateł wspomagający pracę mechaników podczas procesu wymiany kół. O tym, że wyścig trwa nie tylko na torze, ale również w alei serwisowej - więcej o tym w linku powyżej

Nowa kolekcja Ozoshi
Wiosna zbliża się wielkimi krokami, powoli zapominamy więc o szarej, ponurej zimie i przygotowujemy się na nowy sezon! Energetyczny początek wiosny zapewnia nowa kolekcja Ozoshi, w której znaleźć można soft-shell’e w dwóch soczyście owocowych kolorach: pomarańczy i zielonego jabłka.




Segregator

Codziennie tracicie pewnie dużo czasu na przeglądanie kilku serwisów o Formule 1 w poszukiwaniu ciekawych newsów. Segregator to miejsce w którym wiadomości z różnych portali zebrane są w jedno miejsce i te nieciekawe i bezwartościowe odseparowane od innych. Jeśli sami znajdziecie coś godnego uwagi dodawajcie linki w komentarzach, lub piszcie na maila pwroniecki@f1fanclub.pl