Top Ad unit 728 × 90

 

Segregator newsów F1 - 18.8.2016

Segregator newsów to skrót wiadomości, opinii ze świata Formuły 1.

Honda's approach now 'completely different' (Autosport)
McLaren jest zadowolony z tego jak współpraca z Hondą się rozwija. Twierdzą, że szef dostawcy jednostek napędowych, Yusuke Hasegawa jest dużo bardziej skory do współpracy niż Yasuhisa Arai.

Eric Boullier twierdzi też, że McLaren ma jeszcze dużo nowych części w zapasie, które powinny im pomóc, ale po prostu nie mogą ich jeszcze założyć do bolidu. Dlaczego? Części te sprawiają, że docisk jest dużo większy, ale też rośnie opór powietrza, który normalnie można przełamać tylko mocniejszą jednostką napędową, a tą Honda przygotuje dopiero w przyszłym sezonie.

Raising Renault (F1)
Renault mocno już przygotowuje się do sezonu 2017. Co ciekawe swój nowy bolid rozpoczęli konstruować opierając się na konstrukcji z 2015 roku. Co jest moim zdaniem dziwnym rozwiązaniem.  W tym roku narzekali, że ich bolid traci na tym, że zeszłoroczny bolid był z silnikiem Mercedesa, a Renault wsadziło tam swój silnik w ostatnim momencie, a teraz znowu wracają do te konstrukcji z 2015 roku?

From Sauber to Ferrari - Kimi Raikkonen on F1’s evolution (F1i)
Kimi opowiada o tym jak Formuła 1 zmieniła się od czasów jego pierwszego testu w F1. Wspomina o tym, jak jego szyja nie wytrzymywała przeciążeń, a wszystko działo się dużo szybciej niż w Formule Renault.

Fin twierdzi, że w tamtych czasach bardzo ważna była elektronika. Każdy zespół sam tworzył oprogramowanie i to w jaki sposób mogło ono pomóc kierowcy.

Od tamtej pory nie zmieniła się tylko jedna rzecz. Opony to czarne złoto Formuły 1. W czasach wojen oponiarskich były niesamowicie ważne i teraz gdy mamy tylko jednego dostawcę, też jest jednym z decydujących czynników, który sprawia, że jeden zespół jest szybszy od drugiego.


Ile torów rozpoznacie na grafice poniżej? Kliknij aby powiększyć



Segregator newsów to skrót wiadomości, opinii ze świata Formuły 1. Wybrane przeze mnie wiadomości z ostatnich dni, które pojawiły się na innych stronach w sieci. O ile znajdę czas, chciałbym taki post publikować codziennie. Jeśli sami znaleźliście coś ciekawego, wrzucajcie link i opis w komentarzu.




Wszelkie prawa zastrzeżone Polski Fan Klub Formuły 1 © 2010 - 2016 Zdjęcia © Ferrari spa/Ercole Colombo, Renault, Williams, McLaren, Getty Images/Red Bull, Force India/Sutton, Sauber F1 Team, Lotus, Pirelli
This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula One group of companies. F1, and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.