Jak już Brytyjczyk pojawił się na torze to okazało się, że zespół nie widzi telemetrii z bolidu i wezwał go do boksów. Dopiero pod koniec sesji znowu wyjechał na tor i uzyskał najlepszy czas..
Nico Rosberg popełnił błąd na swoim najszybszym przejeździe i później już nie znalazł czasu na poprawę. Kimi Raikkonen i Sebastian Vettel wyjechali na początku na miękkiej mieszance, ale musieli zjechać do boksów ponieważ wywieszono czerwone flagi.
Spowodował je Roberto Merhi, kierowca zespołu Manor utknął w pułapce żwirowej w 11 zakręcie. Chwilę później Vettel w tym samym miejscu również popełnił błąd, ale wrócił na tor.
Wyniki 2 treningu przed GP Malezji 2015
Poz | Nr | Kierowca | Zespół | Czas | Strata | Okr |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’39.790 | 16 | |
2 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’40.163 | 0.373 | 29 |
3 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’40.218 | 0.428 | 26 |
4 | 26 | Daniil Kvyat | Red Bull-Renault | 1’40.346 | 0.556 | 17 |
5 | 77 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 1’40.450 | 0.660 | 31 |
6 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1’40.560 | 0.770 | 27 |
7 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’40.652 | 0.862 | 29 |
8 | 33 | Max Verstappen | Toro Rosso-Renault | 1’41.220 | 1.430 | 30 |
9 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari | 1’41.261 | 1.471 | 30 |
10 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1’41.799 | 2.009 | 8 |
11 | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Mercedes | 1’41.877 | 2.087 | 15 |
12 | 12 | Felipe Nasr | Sauber-Ferrari | 1’41.988 | 2.198 | 30 |
13 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’42.242 | 2.452 | 24 |
14 | 55 | Carlos Sainz Jnr | Toro Rosso-Renault | 1’42.291 | 2.501 | 31 |
15 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1’42.330 | 2.540 | 28 |
16 | 14 | Fernando Alonso | McLaren-Honda | 1’42.506 | 2.716 | 25 |
17 | 22 | Jenson Button | McLaren-Honda | 1’42.637 | 2.847 | 24 |
18 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Mercedes | 1’42.948 | 3.158 | 7 |
19 | 28 | Will Stevens | Manor-Ferrari | 1’45.704 | 5.914 | 12 |
20 | 98 | Roberto Merhi | Manor-Ferrari | 1’47.229 | 7.439 | 6 |